onsdag 1 juli 2009

Lite nervöst

Nu börjar jag nästan bli en aning nervös. Ok, jag har samma saltsug som jag alltid har dagarna före mens, men annars så känner jag inte av något, vilket jag ändå brukar göra. Det skulle ju kunna vara ett gott tecken. Men så inser jag att jag inte ska förivra mig utan bara ta det lugnt. Tids nog visar det sig om vi också har en liten sjua på tillväxt eller om även denna månad ska blödas ut.

Mensen borde börja på fredag, men har varit försenad ganska ofta det senaste halvåret. Testdag har jag på tisdag. Om mensen inte har börjat före det tänker jag köpa testet på måndag då vi igen kommer att vara i stan. Annars är vi mest ute på vår sommarstuga just nu och därifrån är det långt till alla apotek och butiker. För att inte tala om internet...

5 kommentarer:

  1. Klart er sjuan också håller sig kvar! Sen kan våra sjuor pola ihop och bli 14-isar ;-)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Hehe, låter som en utmärkt plan! Och vi kan tillsammans sucka över ungdomens oförstånd... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för ett plus! Det vore ju underbart om er "Pingu" ville fastna. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag hoppas hoppas att du ska plussa. Känner mig alldeles pirrig när jag går in här numera:o)

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Tack o kram, Brawny och Jenny! Jag tänker testa imorgon, om nu inte mensen plötsligt dyker upp här ännu.

    SvaraRadera