söndag 21 juni 2009

Here we go again...

Har vaknat tidigt efter en sen natt. Vi körde länge och sent för att komma hem från midsommarfirandet, men jag hade klockan på tidig ringning eftersom det var dags att ringa kliniken. Förra veckan var jag på ultraljud på måndag, började ovulationstesta på onsdag och fick ett någorlunda positivt resultat på fredag så nu är det dags för FET idag då. Jag tycker att vårt midsommarsex skulle kunna fixa det här istället...

Idag 14.30 ska jag ligga med sprängfylld blåsa och få ett litet frö insatt. Förutsatt att ett av de två klarar upptiningen och förutsatt att de inte vill odla dem tills imorgon om de inte kan avgöra vilket embryo som har större chanser.

Jag har firat midsommar med mina mest älskade människor. Just då saknades inget i mitt liv.

2 kommentarer:

  1. Åh va spännande. Håller tummarna för er!!!

    Vad härligt ni haft det i midsommar.

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, Jenny! Hoppas ni också hade en fin midsommar! Kram!

    SvaraRadera