onsdag 4 augusti 2010

Uppdatering

Jag funderar på att avsluta min blogg, men har inte kunnat bestämma mig. Den fyller inte på samma sätt ett behov längre och att läsa om tusen små framsteg hos vår lilla skulle vara intressant mest för nära och kära. Samtidigt tycker jag om att skriva och blogg-gemenskapen har verkligen varit hjärtevärmande! Jag låter saken bero än så länge och ser hur det blir...

Vår lilla Lina växer kännbart. Idag på rådgivningen var hon redan över fyra kilo, men så äter hon också ofta. Väldigt ofta... Och nu tror jag bestämt att det är dags igen. Jag hör det kännspaka lilla gnyendet som är ett tecken på att sömnen börjar släppa sitt grepp om min sköna.

6 kommentarer:

  1. Känn efter vad du tycker själv det är det viktigaste. Jag personligen hade saknat dina inlägg, har ju trots allt i princip varit med när din lilla Lina skapades :-) så kan vara mysigt att följa hennes resa i stora världen också.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Det är ju NU det är roligt att läsa... =)

    Så snälla...sluta inte!!

    SvaraRadera
  3. Snälla fortsätt skriva, jag gillar dina inlägg och vill gärna följa de framsteg som Lina ska visa i framtiden.

    SvaraRadera
  4. Jag har en flicka på 6 v och är helt fascinerad av det här med ammandet - varför har ingen berättat att man måste amma konstant...?

    SvaraRadera
  5. Förstår dig mer än väl om du inte vill blogga mer. Du har det viktigaste i ditt liv att fokusera på. MEN, om du skriver något inlägg då och då och berättar hur det går för er, blir i alla fall jag glad:o))

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Tack för er uppmuntran, jag blir genast lite inspirerad att fortsätta, men vi får se ur tiden räcker till. Kram på er!

    SvaraRadera