torsdag 27 januari 2011

Flytt!

Den här bloggen är väldigt speciell för mig. Den är mig kär. Den bär ju berättelsen om det mest fantastiska resan hittills i mitt liv. Jag har varit personlig här. Jag har trivts med att vara anonym och bara två av mina nära har vetat om den. Ändå har jag en tid funderat på att skapa en ny blogg, en som inte handlar enbart om moderskap och min lilla fina dotter. Jag har velat blogga om annat också, men det har känts som om det inte passar in här. Därför flyttar jag nu till min nya blogg, som kom till en sen kväll här i veckan. Jag hoppas att ni kommer att följa med mig, jag kommer att sakna er och era kommentarer annars. Jag kanske återvänder hit om jag känner att jag vill fortsätta vara mera anonym än jag kommer att vara i min nya blogg. Det gäller särskilt ifall vi påbörjar ett syskonförsök i något skede. Men tills dess hittar ni mig här

6 kommentarer:

  1. Jag hänger med! Vad trevligt. :)

    SvaraRadera
  2. Roligt med ny blogg! (Hade faktiskt klickat mig in på denna via min egna "andra" blogg, vad roligt att se att det var du som fanns bakom!)

    SvaraRadera
  3. Jag hänger med helt klart=D

    SvaraRadera
  4. Spännande med ny blogg:o)) Självklart hakar jag på.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jätteroligt att ni hänger med! Kram!

    SvaraRadera