tisdag 9 februari 2010

Vecka 19+0

Jag är visserligen känslig, men jag är också en väldigt samlad person, som ofta bearbetar mina inre processer i tysthet. Därför är jag lite förvånad över de senaste dagarnas känslosamhet. Igår grät jag för att mammas röst i telefonen lät så trött, för att min man kom med en kommentar som sårade mig, och riktigt ordentligt för flera andra saker senare på kvällen. Men jag tror på tårarnas välgörande inverkan och därför gör det inget att mina ögon är svullna idag på jobbet.

3 kommentarer:

  1. Det är vackert att visa kännslor hihi specielt när man vet att man är extra kännslig pga lilla fröet & alla hormoner=D

    Kram kram=)

    SvaraRadera
  2. Ibland är det skönt att gråta ut!

    PS: Jag har en ny blogg, och min gamla blogg "friskhetstecken" kommer inte finnas kvar så länge. Vore jättesnällt om du vill uppdatera länken i din blogglista. :)

    SvaraRadera
  3. Em, din länk är uppdaterad! :)

    SvaraRadera