lördag 11 september 2010

Förkylt

Jag har fått en envis förkylning, är trött och konstaterar att jag ser sliten (och gammal!) ut när jag ser fotona från dopet. Ändå är jag märkligt varm om hjärtat och lycklig. Lina skrattar och pratar mer och mer för varje dag. Just nu är det lite problematiskt att svara henne eftersom jag har tappat rösten helt och hållet, men jag ler stort istället och pussar henne på de runda kinderna.

Det har känts lite tomt här sedan dopet. Hela min familj var här då och jag saknar dem. Jag vill dela min dotter med dem och deras famnar. Önskar att vi kunde bo närmare varandra.

3 kommentarer:

  1. Förstår precis vad du menar, bor också långt från min familj.

    Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, är också sjuk och ligger i soffan och beklagar mig.

    SvaraRadera