söndag 16 augusti 2009

Tack!

Jag blir rörd av att läsa era kommentarer och den varma sympati som finns mellan raderna!

Nu i helgen har jag haft en ljuvlig 10-årig liten vän på besök. Det var en bra distraktion från tankar som annars troligen hade snurrat. Har lite ont i äggstockarna fortfarande, det känns mera och längre än förra gången, men snart måste det väl upphöra. Läkaren sa att blödningen kanske börjar tidigare nu, eftersom vi kom överens om att jag inte behöver ta Crinonen. Först föreslog hon att jag skulle ta dem i 10 dagar, men jag protesterade ganska bestämt eftersom jag tyckte att det skulle ha känts totalt bortkastat samt att jag blev väldigt nere av dem senast. De är också rätt dyra så läkaren höll med om att jag kan spara dem till nästa omgång istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar