lördag 15 maj 2010

Tusenfoting

Min babycountdownwidget här intill påstår så mycket. Bl.a. att det är minst 7 veckor kvar av ökande sprickfärdighet. Andra gånger föreslår den att bebisen mest sover i detta skede eller att rummet därinne minskar. Det där första måste jag väl bara tro på, fast jag inte är riktigt säker på hur det ska gå till i praktiken, men det sker ju utan min direkta inblandning så jag får väl bara försöka hänga på och följa magen dit den tar sig...
Men det där med att mest sova eller att rörelserna minskar för att det blir så trångt därinne gäller nog inte den här lilla bebisen! Den har aldrig hört talas om sånt, tycks det. Nej, nej, här är det dygnet runt aktivitet som gäller för tillfället och jag reflekterar seriöst över om det möjligen kan vara en tusenfoting därinne eftersom det sparkas i alla hörn av magen SAMTIDIGT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar