onsdag 27 januari 2010

AWARDED!


Fina Tonci , som skriver en så berörande blogg, har gett mig en award! Tack för den! :) Nu är mina uppgifter följande:


A: Kopiera awarden på min blogg!
B: Länka till personen som gett mig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om mig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

7 intressanta fakta:
1. Jag är född i Sverige, men bor i Finland.
2. Jag skulle gärna bo i Sverige för den fantastiskt goda filmjölkens skull. ÄLSKAR filmjölk!
3. Jag har drösvis med kusiner, känner inte ens igen alla... Är inte riktigt säker på hur många de är, men närmare 40 än 30.
4. Jag är lite som tjuren Ferdinand, dvs en drömmare som helst bara strövar omkring och doftar på blommor... :)
5. Jag avskyr kyla och älskar värme, är extremt frusen av mig.
6. När jag var liten ville jag bli balettdansös.
7. Jag tror att jag håller på att bli beroende av bloggande och av att läsa alla intressanta bloggar!

Nu har ju denna blog award snurrat runt bland flera i min blogglista, men här kommer i alla fall 7 bloggare som är väl värda ett besök (och det skulle finnas många fler!):

1. Rockygirl


2. Jenny


3. Linda

4. IVF-karusell

5. Johbur

6. Nori

7. Drömmen



2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag förstår att du blev förvirrad. Jag också. Som tänkte att, jaha, heter hon också Jenny? :)

    Men tur att du såg inne hos Jenny att det blivit fel, har varit påväg att lämna en kommentar och förklara, men har glömt det flera gånger.. :)

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera