tisdag 26 januari 2010

Vecka 17+0

Är väldigt trött idag. Hade svårt att somna igår, antagligen på grund av en rejäl sockerchock eftersom jag tyckte att jag behövde en söt humörhöjare på kvällen... Jag har inte riktigt kommit igång med måndagarna efter julledigheten, utan varje måndag gör mig oändligt sur med sin blotta närvaro. Jag behöver visst en attitydförändring.
Däremot har jag kommit igång med att handla lite mammakläder :). Kläder för lillungen får vänta tills ultrat i februari då vi hoppas få veta könet. Ett av plaggen jag köpte till mig själv har en bild av en hopkrupen baby på magen. När man tittar lite närmare på babyn ser man att den är formad av bokstäver, "jag älskar dig" står det på engelska, italienska och franska. Jag kunde bara inte motstå den...

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt det låter! Ta gärna en bild så man får se.. övning ger färdighet vet du. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte så världslångt kvar till halvtid i graviditeten nu, tänk så underbart! kramar

    SvaraRadera