måndag 14 juni 2010

Vecka 37

Sömnproblem, foglossning och oändlig väntan. Jag har känt behov av att vara lite inåtvänd på sistone och har hållit mig borta från bloggandet, även om jag uppdaterat mig på alla bloggar jag följer.

Igår hämtade vi barnsängen och bilstolen, som vi får låna av vänner. Så där materiellt sett börjar vi vara färdiga för babyankomst. Min kropp verkar också vara inställd på att ta emot en liten, den första droppen bröstmjölk syntes häromdagen. Jag tyckte det var fantastiskt! En liten droppe under.

6 kommentarer:

  1. Vad spännande det är att du snart får din bebis :-)!

    SvaraRadera
  2. Drygt med foglossning & sömnproblem men det är väl så det känns mot slutet...
    Skönt att ni har fått ordning på allt iaf, nu är det bara & vänta=D

    SvaraRadera
  3. Känner igen det där med foglossning och svårt att sova. Det blir tugnt på slutet. Men snart kommer belöningen:o))

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Oj, nu är det närma! Så spännande, snart får du din högvinst.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  5. Nu är det verkligen inte långt kvar! SÅ häftigt =)

    KRAM

    SvaraRadera