torsdag 7 maj 2009

Dagen efter

Så länge jag inte tänker på det känner jag mig ok trots gårdagens tårar och besvikelse. Men när det hugger till av lite mensvärk i magen hugger det till i hjärtat också, av tomhet. Bad att min man skulle köpa graviditetstestet idag, jag vill inte göra det igen. Klinikens sköterska, som jag pratade med igår, menade nämligen att det ändå är bäst att testa på själva testdagen också. Som om det skulle ändra på något, sköterskan gav heller inget hopp om att det skulle komma något annat svar, men för säkerhets skull... Så jag tog snällt min Crinone igår kväll och ska göra det ikväll också och testa på nytt imorgon, sedan är det över för den här gången. Vi fick en ny tid för efterkontroll och diskussion om fortsättningen i slutet av maj.

Och tiden bara går och går...Tick, tack, tick, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar