måndag 4 maj 2009

Ruvardag 10

Åjo, här ruvas det av alla krafter. Är tillbaka på jobbet efter förra veckans sjukskrivning, som jag verkligen uppskattade. Förkylningen har äntligen lättat, jag kan andas normalt igen och har nästan fått tillbaka hörseln också. Dubbelsidig öroninflammation är inte att leka med...

Jag ska snart fokusera på jobbet igen, men vill först lista mina symtom. De som skulle kunna tyda på att det har hänt något stort där inuti mig.

Följande kan även ha att göra med förkylningen som drabbade mig:
trötthet
höjd temperatur (även nu efter att förkylningen i princip är över)
svettningar (brukar jag ha före mens också)
metallsmak i munnen

Följande kan även bero på Crinone-gelén eller ÄP:n och ET:n:
stick och "drag" i livmoderområdet
mycket ömma bröst, större är de också
stora, hårda bröstvårtor (har lugnat sig nu)
vattniga flytningar
öm mage, har inte velat ha något som trycker eller tynger på den


Jaha, det var det. Inte så mycket att komma med kanske. Jag funderar på att tjuvtesta för att slippa undra ända till fredag, men tror att jag ska försöka hålla mig. Jag vill vänta till fredageftermiddag när arbetsveckan är slut och jag har hela helgen att smälta resultatet, vilket det än blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar