tisdag 22 september 2009

Jag eller hormonerna?

Satt fast i ett möte i morse 8-11 så min spray blev två timmar försenad. Annars har jag varit noggrann med att hålla tiderna, har tänkt att det kanske gör det lättare för kroppen och förebygger biverkningar. Hoppas att det inte gör något att det blev en försening idag.

Lite snurrig tycks jag bli av medicinen... Konstaterade åt min man igår att eftersom detta är en nedreglering av mina kvinnliga hormoner så tycks det påverka min förmåga till "multitasking". Eller vad säger ni om att jag blåste ut istället för andades in när jag sprayade eftersom jag samtidigt lyssnade till något som min man berättade? Eller att jag plötsligt på jobbet fick total-blackout när jag skulle in genom en dörr med kod, slog in mitt bankkortsnummer istället för koden, insåg det, men kunde inte komma på den rätta koden- allt detta medan jag stod med nyckeln i handen... :)

Kanske det inte blir en monstruös hormonvarelse av mig, bara en väldigt förvirrad!

4 kommentarer:

  1. Hahaha, det var roligt. :)
    Känner igen det dock, har försökt spraya med locket på, men det fungerar inte så det behöver du inte pröva. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, då vet jag det! ;)

    SvaraRadera
  3. :-) Låter som en bra dag! :-) Blir nog som du skriver inget monster utan mest en roligt förvirrad varelse en tid!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Haha, va roligt. Det är så charmigt med förvirrade handlingar. Magnus har haft mycket roligt åt mig också:o)

    Kram!

    SvaraRadera