tisdag 15 september 2009

Tjuvstart?

Imorgon ska jag börja spraya, men jag har tjuvstartat med symptomen... Vaknade inatt av att hela rummet snurrade. Jag menar VERKLIGEN snurrade. När jag öppnade ögonen kunde jag inte fästa blicken på något för allt rörde på sig. Det här hände några gånger under natten och på morgonen när jag steg upp var jag fortfarande yr. Så fort jag lutade huvudet lite framåt, bakåt eller åt sidan höll jag på att tappa balansen och allting började snurra igen. Lätt illamående och ganska svettig tog jag mig genom frukosten och till jobbet. Kände mig plötsligt väldigt ynklig och inte alls glad och frejdig.

Yrseln har tack och lov gått över nu och lämnat mig undrande kvar. Vad var det som hände när omvärlden plötsligt började snurra så att jag inte hann med?

4 kommentarer:

  1. Jag kan nästan svära på att yrseln stavas S-T-R-E-S-S. Det är så himla många tankar att sortera så att dagarna inte räcker till. Då lånar dagen lite av natten och sorterar vidare. Själv får jag migrän av sorterandet, men yrsel är ju ett annat ganska vanligt stresstecken. Lycka till med spraystarten, det är allt lite spännande när man väl är igång!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig och er all lycka på vägen! Jag hoppas på all och bättre tur denna gång!

    SvaraRadera
  3. Men usch va jobbigt det låter med sådan yrsel. Att du orkade åka till jobbet. Hoppas du mår bättre nu.

    Stor Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Tack för alla lyckönskningar! Jag hoppas också och känner mig laddad och beredd- igen en gång.

    SvaraRadera