onsdag 15 april 2009

Besvärliga tider

Det här var ju besvärligt. Hittade två bloggar som jag vill ha som länkar, men lyckas inte få länkarna att synas bredvid mina inlägg. Just nu syns de bara på min läslista över bloggar jag följer. Jag måste jobba vidare på det här med teknikens underbara små knep...

I övrigt sprutar jag vidare. Känns som om jag helst skulle spruta in allt nu på en gång och sedan skulle det vara fixat med det. Det är en så långsam process detta med spruta varje kväll i en halv evighet. Försöker att inte tänka på hur det kommer att kännas att vänta på testdagen... Känner inte av något särskilt i kroppen ännu. Mådde lite illa inatt när jag vaknade av att mannen sov oroligt. Hans uppsägningsdag blir snart verklighet och ju mera den närmar sig desto mera ångestfylld blir han. Han älskar att jobba. Han vill inte vara arbetslös. Man kan ju verkligen förundra sig över tajmningen på våra problem... Just som vi äntligen kommer igång med IVF-behandlingen blir min man varslad om uppsägning. Great...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar