lördag 10 oktober 2009

Hopp

Jag hoppas så att allt ska gå bra på tisdag. Att äggblåsorna är lagom stora och att läkaren får ut rätt mängd, att de blir befruktade och är av bra kvalitet, att återinföringen går lättare än de tre tidigare (hemska) gångerna, att jag får bli sjukskriven en dag extra förutom de tre som hör till, så att jag inte behöver gå på jobb på fredag och svara på dumma frågor om det var förkylning, feber eller svininfluensa eller något annat som höll mig borta från jobbet...
Jag hoppas att jag får ha någorlunda själsfrid under de två vänteveckorna och vad jag hoppas på efter det är inte svårt att räkna ut...

Jag hoppas på att få spy och må illa dygnet runt. Jag hoppas på att öka i vikt och omfång. Jag hoppas på att dras med alla möjliga krämpor. Jag hoppas på att få tacka nej till läckra ostar och vin, för att inte tala om gravad fisk (som jag skulle kunna äta hur mycket som helst av) och en extra påtår kaffe. Vilka konstiga förhoppningar som kan rymmas i en kvinnas hjärna!

5 kommentarer:

  1. Ja, det är märkligt hur man kan gå och drömma om att må hur dåligt som helst. Hoppas verkligen att du får må dåligt om några veckor. ;-)

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår jag har för att du ska få alla dessa krämpor! Lycka till med ÄP!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också det för dig...

    SvaraRadera
  4. Åh! Jag hoppas också!!! =)

    SvaraRadera
  5. Tack att ni hoppas för mig!

    SvaraRadera