tisdag 27 oktober 2009

Ruvardag 12

Jag har de underbaraste syskonbarn man kan ha, två pojkar och en flicka, och jag undrar om det är möjligt att känna mera kärlek till ett eget barn än jag känner för dessa livfulla lintottar. Jag har ont i magmusklerna efter en helg med skrattanfall efter skrattanfall. Ingen kan få mig att skratta som min syster och hennes barn. Jag har, med andra ord, haft en härlig helg och tjuvtestat har jag inte gjort, men testet är inhandlat.

Brösten ömmar fortsättningsvis, men annars känner jag inget särskilt. Jag har faktiskt ingen föraning om vad testet kommer att visa så jag fortsätter att hoppas. Läkaren gav mig lov att testa imorgon på ruvardag 13, men jag har en hyperlång dag på jobbet imorgon, så oberoende av testresultatet tror jag att jag vill vänta till torsdag.

6 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé att vänta, om man nu kan det.
    Låter som en mycket!! härlig helg.

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, ruvardag 12! =) Det låter så underbart i mina öron. Så långt har jag aldrig fått gå utan att veta att det misslyckats redan. Det känns oerhört hoppfullt det här vännen! Håller tummarna!

    Och tack för tummar på min blog :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Det låter lovande! Snart testdagen, spännande och nervöst! Jag tror det blir plus! :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Riktigt riktigt spännande ! Hoppas sååå att det går vägen ! Är riktigt nyfiken och hoppas att vi läsare får delta i ditt glädjetjut ;)
    Kram M
    http://ledsenihemlighet.blogg.se

    SvaraRadera
  5. M, om det blir ett glädjetjut så blir ni bland de första som får höra det! Lovar! :)

    SvaraRadera
  6. Jag håller alla tummar jag kan nu! Så spännande, hoppas verkligen det går vägen nu!
    Stora kramar!

    SvaraRadera