onsdag 28 oktober 2009

Testdag

Kära bloggvänner, jag håller oss kvar i spänd förväntan lite till... Höll på att försova mig i morse efter ännu en natt med oroliga drömmar, så när jag väl vaknade fanns varken tid eller rum för livets stora frågor utan det var bara att hastigt slänga sig i bilen och till jobbet. Ända sedan helgen har magen känts "spänd", inte som när man har luft i den, utan mera som om man skulle ha tränat riktigt ordentligt och det känns lite ömt ungefär på samma sätt som före och efter äggplock. Ingen mens syns till ännu, inte ens lite grann, vilket ju betyder att jag nu faktiskt vågar börja tänka det otroliga riktigt på riktigt. Jag ska testa idag på eftermiddagen när jag kommer hem.

1 kommentar:

  1. Åh! Det är väl klart att det är ett plus! =)
    Håller tummarna för testet i eftermiddag!!
    KRAM

    SvaraRadera