fredag 23 oktober 2009

RD 8

Jag har känt något som känns som små nyp eller stick i skinnet (men på insidan) i området mellan naveln och venusberget sedan igår eftermiddag och under morgonnatten. Det kan vara mensvärk, men jag hoppas förstås att det är något annat. Flytningarna har ökat, jag hoppas bara att de inte övergår i mens.
Jag kommer att åka hem till min familj som bor över 50 mil härifrån nu under helgen och låter antagligen bloggen vila under de dagarna. Om det vore en vanlig helg hemma skulle jag garanterat tjuvtesta, men nu när vi åker bort vill jag inte fördärva helgen med ett eventuellt minus, och skulle det bli ett plus skulle det kanske vara lite tidigt att berätta om det... Fast jag vet inte, drömde inatt att jag testade medan vi var där för att jag så gärna ville dela det med dem. Min man tycker att vi ska vänta tills resultatet är mera säkert. Vi får se...

Ha en riktigt skön helg alla!

3 kommentarer:

  1. Hoppas också att det är något annat...

    Ha en riktigt skön helg och jag ska tänka på dig!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas, hoppas det är en liten som ligger och sparkar med sina millimeter-små fötter! :-)
    Ha en riktigt bra helg med familjen!
    Kram,kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas helgen har varit mysig, och att du snart tjuvtestar med en plus som resultatet! Håller såklart tummarna för både dig och mig!

    KRAMAR

    SvaraRadera