måndag 5 oktober 2009

Sprutdag 6

Har känt efter hela, långa dagen om det inte ska börja kännas lite i äggstockarna snart. Känner o känner efter, men fortfarande känner jag mig alldeles för mycket som vanligt. Inte minsta lilla svullnad eller ömhet. Snart höjer jag Puregon-dosen på eget bevåg för att få lite mera snurr på spelet... Jag vill slå mitt eget rekord på 11 äggblåsor från första försöket. Imorgon borde någon från kliniken ringa och berätta vad blodprovet avslöjade om mina hormonnivåer.

4 kommentarer:

  1. Lycka till!

    Själv börjar jag spruta med Puregon ikväll, dock ej inför ett IVF utan "bara" en ägglossningstimulering. Men det är sista gången vi försöker med det. Sen blir det IVF.

    SvaraRadera
  2. Tack, Em! Lycka till du också! Hoppas att det lyckas för er redan med ägglossningsstimuleringen.

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar er lycka till!!
    Varm kram N

    SvaraRadera